onsdag den 22. februar 2017

Gravid

Gravid fotografering

Noget af det smukkeste ved en kvinde, ser man når de er gravide. Den udstråling de har omkring sig, når de kommer ind i mit studie, kan ikke beskrives med ord. For mig er det meget vigtigt, at give dem en god oplevelse og gøre det i deres tempo. De skal på ingen måde overbelaste sig selv eller barnet. Vi finder en position der er bedst for kvinden, og selvfølgelig opfylder jeg de ønsker, kunden måtte have. Der vil være tid til at tage en pause og få slappet af i kroppen. Det er meget forskelligt, hvad folk ønsker af deres billeder når det kommer til netop disse billeder. F.eks. vil nogen have hverdags billeder og andre vil have billeder med mindre tøj på, hvor de dækker deres barm og hvor man virkelig kan se deres flotte mave. Vi laver netop det du har lyst til. Man er velkommen til, at tage sin bedre halvdel med. Og der vil altid være plads til ham på billedet også. Hvilke idéer og ønsker man har, snakker vi om inden fotosessionen finder sted.



Et af mine specialer, er uden tvivl børne portrætter. Det er fantastisk, at have de små i studiet. Hvordan de, til at starte med, er lidt sky, men stille og roligt åbner sig op og vi får en fantastisk tid sammen, er en af de ting jeg holder af. I mit studie, er det de små der bestemmer præcis hvor meget, eller hvor lidt vi skal. Vi tager os den tid der skal til, for at gøre det bedst for de små, netop for ikke at give dem en dårlig oplevelse, eller skabe pres på barnet. For at få ”det perfekte” billede, er det især vigtigt at børnene er trygge og har det godt hvor de er. Alt dette opfylder jeg til fulde.

Bryllupsfotograf

Skal du bruge en bryllupsfotograf til den store dag, så kan du få et hurtigt overblik over priserne på bryllupsfotografering lige her under. Jeg bestræber mig altid på, at opfylde brudens og gommens behov, derfor vil jeg anbefale jer, at vi sammen finder en dag, hvor vi snakker det hele igennem.

Hvis du lægger vægt på følgende tre ting i valget af bryllupsfotograf, er det os du skal vælge:
1: Ro, engagement og fotografering med en professionel, humoristisk og afslappet indstilling, overfor jeres gæster og jer som brudepar
2: Vi påtager os ansvaret for at alle billeder kommer med hjem (fx. øjeblikket, hvor I siger JA, ringpåsættelse, det første kys, kongebilledet foran kirken, billeder med forældre, alle gæster som par, klassiske billeder i naturen, i kirken samt i kirkeporten, sjove utraditionelle billeder i naturen, ringe + buket, brudesko, billede til avisen (som også sendes til avisen).

3: Kvalitet for pengene inkl. alle billeder som filer efter brylluppet, samt fleksibilitet i valg af produkter.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Photography is the art

Photography Is Simple With These Great Ideas! Photography is the ar t of turning life into memories. Photographers use the magic of film, ...